wtorek, 7 lutego 2012

Ceramic Nail Strengthener CHI

Witam. :] Dzisiaj o odżywce do paznokci firmy CHI. Używam jej już ok. dwóch miesięcy i muszę powiedzieć, że są konkretne rezultaty. Długo szukałam jakiegoś porządnego wzmacniacza paznokci, aż w końcu trafiłam, przez przypadek, w salonie fryzjerskim, na właśnie ten. Producent poleca codziennie, przez okres siedmiu dni, nakładać jedną warstwę (pierwszy dzień - dwie warstwy). Stosuję ją praktycznie bez przerwy. Efekt murowany - mocne, gładkie pazurki. Mam też wrażenie, że szybciej rosną, ale o tym na opakowaniu nic nie wspomniano. :]
Jedynym minusem jest cena - ok. 40 zł. Wiem, że każda dobra odżywka jest droga, ale za 15 ml, to jednak sporo.

Ponieważ odżywka mi się kończy, poszukuję nowej. Czy znacie może jakieś dobre, sprawdzone wzmacniacze?
Będę wdzięczna za odpowiedzi w komentarzach. :)


                                                                                          Trzymajcie się, Kaja. ♥

Gorąco polecam blog:
http://lifesmila.blogspot.com/

14 komentarzy:

  1. no to chyba muszę sobie kupić, bo kurcze moje paznokcie strasznie się łamią.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog . i bardzo przydatny . zapraszam do mnie : disspassionatelly.blogspot.com - > site models . theparanoormalworld.blogspot.com - > o modzie i pingerek w bonusie : ) - > positivelyis.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, odżywka jest niesamowita, czyni cuda, polecam. :)
    Jasne, zajrzę. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka faktycznie droga. Ja ostatnio czytałam artykuł, o tym że często takie rzeczy nie przynoszą żadnego rezultatu, ale jeśli pomaga to może się skuszę. :)
    Pozdrawiam.
    Kessa.

    http://w-tle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomaga w dosyć szybkim czasie. :]

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama używa takich odżywek, ma ich milion, jutro posprawdzam nazwy i popytam o ceny to Ci dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, będę wdzięczna. :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog świetny <33
    Będę tu często wpadać:*
    +obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog. A do odżywki to tej właśnie używam :D ale się złożyło i potwierdzam jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe notki i fajny blog.
    Dodaje się do obs.
    Zapraszam do siebie.
    http://jestempaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń