poniedziałek, 6 lutego 2012

To już pewne.

Więc postanowione. Nie usuwam, przynajmniej na razie, bloga. Stwierdziłam, że są osoby, którym się podoba, dlatego będę pisać go dalej. Dziękuję osobom czytającym i mile komentującym. Tym, co krytykują moje wpisy, nie mam tego za złe - każdy ma swoje zdanie. Wiem, że muszę nad nim jeszcze trochę popracować. W każdym razie będę dążyć do tego, by był jak najlepszy. :)

Mam nadzieję, że blog spełni Wasze oczekiwania. :)
                                                                                               Trzymajcie kciuki, Kaja. ♥

24 komentarze:

  1. nie można się poddawać :) Podziwiam cię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Nie usuwaj go. Ja mój także chciałam usunąć, ale są osoby dla których warto go pisać chociaż nie mam zbyt dużo komentarzy. Najlepiej pisać do dla własnej przyjemności. Pozdrawiam! :)
    Jak byś mogła zajrzyj: kolorymilosci.blog.onet.pl

    asia.bolly z zapytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do siebie http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Nie przestawaj go pisać ! Ja obserwuje ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog .
    Ja mam takie pytanie do Cb odnośnie tła .
    Jak chcesz to usuń ten komentarz ale odpowiedz na moim blogu o ciuchach . To moje pytanie brzmi : Jak zrobiłaś to tło na blogu ?
    Niby proste pytanie, umiem korzystać z szablonów ale chcę dodać swój obrazek ale nie umiem tego zrobić.. ; /
    Pomożesz . ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwam komentarzy. ;] Odpowiedziałam u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog .
      będę odwiedzać ;d
      dodaje do obserwatorów ;d

      Usuń
  7. Bardzo fajny, będę wpadała <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię.
    I tak dalej trzymaj, nie poddawaj się!
    Z chcęcią czekam na kolejny post.

    Jeżeli masz wolną chwilę, zerkniesz? :)
    http://pamietnik-blondynki.blogspot.com/

    Będę bardzo wdzięczna za rozpowszechnianie linku mojego bloga ponieważ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję, zerknę. ;]
    W moim kolejnym poście na pewno pojawi się Twój link. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to dobrze że nie chcesz go usuwać bo ten blog jest przydatny i wiele osób może z niego korzystać

    OdpowiedzUsuń
  11. spełnia moje oczekiwanie, zapraszam do mnie, dodaję cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają rację, bog jest świetny i bardzo przydatny...
    Bo kto w dzisiejszych czasach się nie maluje?
    Warto wiedzieć coś o kosmetykach ,które się używa...
    OBY TAK DALEJ BĘDĘ CZĘŚCIEJ WPADAĆ

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Blog :D zapraszam do mnie :D


    http://ihuntowls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń