niedziela, 5 lutego 2012

Co dalej?

Hej, hej. ☺ Dzisiaj robię porządki z kosmetykami, poszukam czegoś fajnego. :) Za niedługo dyskoteka, więc dodam fotki paru kosmetyków, których użyję. :) Piszę tego posta, dlatego, że zastanawiam się, czy nie usunąć bloga.. Tak wiem, mam go dopiero trzy dni, więc musi się jeszcze rozkręcić, itp. Mam wrażenie, że nikogo nie interesuje tematyka bloga, więc bardzo proszę o komentarze - co sądzicie, zostawić go i pisać dalej, czy usunąć?

P.S. Można napisać również na poniższy adresie e-mail:
kaja_ds@op.pl                   
                                                                                                             Miłego dzionka. ♥

14 komentarzy:

  1. Nie usuwaj!!! ♥
    Jest super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej usuń, bo jest do d...
    a ty się na kosmetykach nie znasz
    jesteś tylko nastolatką

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fajny, musi się rozkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwracam się do autora negatywnego komentarza - jak widzę takie wpisy, to naprawdę, śmiać mi się chce. Zacznijmy od tego, że mnie nie znasz - nie wiesz ile mam lat, więc nie możesz stwierdzać, że "jestem tylko nastolatką". A jeśli twierdzisz, że nie znam się na kosmetykach, to sam/a załóż bloga, chętnie odwiedzę. Może nawet zaczerpnę pewnych rad od "najbardziej wykwalifikowanego, najmądrzejszego i najwspanialszego znawcy kosmetyków". Twoja wypowiedź świadczy tylko o Twojej inteligencji, więc życzę powodzenia, Znawco.

    OdpowiedzUsuń
  5. zostaw, myślę, że taki blog jest przydatny i napewno się rozkręci, mnie się osobiście podoba i życzę powodzenia ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, mam nadzieję, że się rozkręci i to porządnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tematyka jest bardzo fajna, myślę że jak blog się rozkręci będzie tu setki wejśc dziennie : ) Powodzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. :D Nie długo też mam dyskotekę , więc na pewno tu zajrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kaju !Jestem Ania i też myślałam żeby usunąć bloga bo w ciągu dnia wchodziło maks 3 osoby ! Ale teraz się mój blog tak jak twój rozkręcił :) Możesz wejść i dodać do obserwatorów lub skomentować:)http://sheisfashionable.blogspot.com/ POZDRAWIAM<3

    OdpowiedzUsuń